FAQ
Maksut ja turvallisuus
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Kaikilla maksutavoilla on vahva SSL suojaus.
PayPalilla maksaessa maksunvälittäjänä toimii PayPall joka suojaa maksut SSL salauksella.
Paytrai maksutapoina on kaikki Suomalaiset verkkopankit ja debit ja credid kortit, Mobilepay, OP lasku. Paypalilla käytettävissäsi ovat kaikki Visa ja Mastercard kortit sekä Paypalin saldo.
Toimitus
Ensin tilaus käsitellään johon menee 1-4 arkipäivää.
Kun tilaus on käsitelty ja pakattu toimitetaan asiakkaan valitsemalla kuljetusyhtiöllä joiden toimitusaika vaihtelee 2-4 arkipäivän välillä.
Eli nopeimmillaan toimitus voi olla perilla 3-4 päivässä, mutta koska teen kaiken itse ja välillä tuotteita pitää tehdä ennen lähetystä voi perille saaapumiseen mennä viikkokin.
Yleensä Posti ja Matkahuolto toimittavat tilaukset perille noin 2 arkipäivän kuluessa siitä kun olen toimittanut paketin heille.
Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon ota yhteyttä minuun sopiaksesi nouto ajan! 0408459499 numeroon voi soittaa tai laittaa viestiä ta voit laittaa sähköpostia reetta@ompelimomirage.fi. Saat viestin kun tilaus on valmis noudettavaksi.
Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta. Toimitushinnat vaihtelevat 4,9-9,9€ välillä.
Nouto Jyväskylästä Rinnetieltä tai Ylistönmäentieltä on aina ilmainen.
Tarjoan aina välillä kamppanjoina ilmaista toimitusta. Tarjoukset sivulta löydät ajankohtaiset tarjoukset.
Ilmaiset toimitukset ovat tällä hetkellä siis kamppanjoiden kautta tarjolla. Tämä johtuu ihan siitä että olen pieni toimija joka maksaa postittamisesta ihan yhtä paljon kuin tavallinen kuluttajakin ja lisäksi tulee pakkausmateriaalien kustannukset sekä pakkaamiseen ja postittamiseen menevä aika.
Nouto Rinnetieltä tai Ylistönmäeltä on ilmaista.
Kyllä. Kaikkiin maihin joihin Suomesta voi tavaraa lähettää.
Huomaathan että ulkomaille lähetettäessä postikulut vaihtelevat suurestikin verrattuna kotimaan toimituksiin.
Takuu ja korjaukset
Jos havaitset tuotteessa, jotain vikaa kun saat sen ilmoitathan siitä heti. Kaikki tuotteet ovat käsinvalmistettuja ja pyrin tarkastamaan kaikki tarkasti, olen silti ihminen niin virheitä voi tapahtua.
Jos kyseessä on valmistusvirhe voidaan tuote vaihtaa vastaavaan tai neuvotella alennus tuotteesta.
Jos tuote on särkynyt käytössä on tapauskohtaista miten menetellään.
Kaikissa takuu ja korjausasioissa ota ensimmäisenä aina yhteyttä suoraan reetta@ompelimomirage.fi ja sitä kautta lähdetään aina asiaa käsittelemään.
Palautukset
Kyllä. Ostokset voi palauttaa kunhan ne ovat myytävässä kunnossa ja vahingoittumattomia. Kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Ainoa poikkeus on intiimituotteet joita ovat esimerkiksi kuukautissiteet sekä liivinsuojat.
Palauttaessa tuotteita tulee ensimmäisenä aina ottaa yhteyttä reetta@ompelimomirage.fi.
Tuotteita palauttaessa palautuksen maksaa aina asiakas.
Palautuksissa postikulut maksaa aina asiakas, joka on tuotetta palauttamassa.
Jos kysessä on palautus esimerkiksi väärän koon takia tai ihan vain koska tuotetta ei haluakkaan palautuksen maksaa asiakas.
Jos kysessä on valmistusvirheen takia palautettava tuote myyjä maksaa postituskulut, mutta postituksen on tapahduttava myyjän ohjeiden mukaan. Eli tässä tapauksessa kun korjauksesta on sovittu sähköpostitse, myyjä lähettää postitusohjeet joilla tuote tulee palauttaa. Jos tuote palautetaan muuten kuin ohjeien mukaan myyjä ei vastaa muista kustannnuksista.